مصدومیت نگران کننده ستاره سابق رئال مادرید پیش از بازی حساس در لیگ قهرمانان

مصدومیت نگران کننده ستاره سابق رئال مادرید پیش از بازی حساس در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو موراتا ستاره اسپانیایی اتلتیکو مادرید، پیش از پایان نیمه اول دیدار با سویا، در حالی که گریه می کرد زمین بازی را ترک کرد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته بیست و چهارم لالیگا، تیم های سویا و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند که در نهایت، سویا در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان موفق شد با حساب یک بر صفر از سد روخی بلانکوس عبور کند. اما شکست مقابل سویا، تنها نکته تلخ این بازی برای دیگو سیمئونه و هواداران این تیم نبود، بلکه آلوارو مواراتا، مهاجم این تیم قبل از پایان نیمه با مصدومیت زانو و با چشمانی پر از اشک، زمین بازی را ترک کرد و مشخص بود که میزان مصدومیت او سنگین است. موراتا در این فصل واقعا درخشان ظاهر شده و توانسته 18 گل در تمامی رقابت ها برای اتلتیکو مادرید به ثمر برساند. 

در پایان بازی، عکس هایی از موراتا منتشر شد که نشان می داد موراتا بدون استفاده از هیچ وسیله کمکی، راه می رفت، اما دیگو سیمئونه باید منتظر تست های پزشکی بماند. اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف اینتر، فینالیست فصل قبل برود و باید دید که آیا ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس می تواند خودش را به این دیدار حساس برساند یا خیر.

4416