7 بازیکن در لیست مازاد فولاد قرار گرفتند

7 بازیکن در لیست مازاد فولاد قرار گرفتند

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه فولاد 7 بازیکن را در لیست خروج قرار داده که در این میان نام علی شجاعی، مدافع سابق پرسپولیس هم به چشم می‌خورد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که اختلافات میان مدیران و سرمربی فولاد خوزستان بالا گرفته است، یکی از ارکان این اختلاف جذب بازیکنان جدید و جدایی توافقی با بازیکنان مازاد لیست سرمربی اسپانیایی است، چرا که لیست نقل‌وانتقالاتی فولاد پُر بود.

در حالی که تاکنون فقط نام محمدعباس‌زاده، گادوین منشا و سعید واسعی به‌عنوان در لیست مازاد فولاد قرار گرفته بود، پیگیری‌ها نشان می‌دهد این لیست دارای تعداد نفرات بیشتری است. علی شجاعی، سینا شاه‌عباسی، ایوب والی و لوکاس کاندیدو بازیکنانی هستند که در پازل تاکتیکی سرمربی اسپانیایی جایی ندارند، بنابراین هفت بازیکن در لیست مازاد سرمربی اسپانیایی جای داشتند.

در این میان محمدعباس‌زاده خیلی سریع راهی نساجی شد و سهمیه وی به احسان پهلوان اختصاص پیدا کرد. باشگاه فولاد بعد از مذاکره با ایوب والی وی را مجاب کرد از دنیای فوتبال خداحافظی کند و قرار شد در یکی از رده‌های پایه این باشگاه مشغول به فعالیت شود.

با این شرایط پنج بازیکن مازاد لیست هنوز با این تیم ادامه همکاری می‌دهند. اگر چه باشگاه فولاد تلاش می‌کند قرارداد کاندیدو را فسخ کند، اما بازیکنان دیگر رسماً اعلام کردند که قراردادشان را فسخ نخواهد کرد. ضمن اینکه چالش مهم در این موضوع قرارداد دو ساله بازیکنان است.

در این میان نکته مهم درباره علی شجاعی است، بازیکنی که در تمرینات پیش‌فصل تراکتور حضور داشت، اما به دلیل اینکه از لحاظ فنی مورد تأیید پاکو خمس قرار نگرفت، ناچار شد مسیر دیگری پیش بگیرد و راهی فولاد شود. مارتینس دومین مربی اسپانیایی لیگ است که وی را از نظر فنی نمی‌پذیرد.

طبق اعلام سازمان لیگ، هفتم اسفند ماه سال جاری زمان پایان پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستانی عنوان شده است.

7474