خسته شدن پوچتینو از دست مصدومان چلسی

خسته شدن پوچتینو از دست مصدومان چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی از اینکه در هر هفته باید راجع به مصدومان چلسی با خبرنگاران صحبت کند، خسته شده است.

به گزارش فوتبالی، علیرغم خریدهای زیادی که برای پوچتینو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام شد، این سرمربی آرژانتینی اصلاً روزگار خوشی را در چلسی پشت سر نمی گذراند. آبی های لندن با قبول 10 شکست تا به اینجا، در رده یازدهم قرار دارند و پوچتینو معتقد است که انتقادها از او کمی ناعادلانه است، چون مصدومان زیادی در این فصل داشته و نتوانسته ترکیب اصلی را پیدا کند.

به نقل از سایت گل، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم های کریستال پالاس و چلسی از هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف یک دیگر می روند. پوچتینو در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: "وقتی شما بهترین بازیکنان تیم‌تان را در اختیار نداشته باشید، کار سختی خواهید داشت. شما نتایج ما را قضاوت می کنید، اما هیچ خبری از شرایط ما ندارید. ما در هر بازی با بازیکنان متفاوتی بازی می کنیم. وقتی شما فقط به نتیجه نگاه می کنید، مردم شروع به انتقاد کردن از شما می کنند، اما هیچ وقت آنالیز نمی کنید که چرا چلسی می بازد. بعد از 7 ماه، من هنوز باید توضیح بدهم که چرا باختیم و دلیل آن مصدومان زیاد تیم است."

4416