ستاره آکادمی رئال مادرید در رادار بایرن مونیخ

ستاره آکادمی رئال مادرید در رادار بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- میگل گوتیرز، مدافع اسپانیایی خیرونا که در آکادمی رئال مادرید پرورش یافته، مورد توجه مدیران باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، آلفونسو دیویس، یکی از بازیکنان جذاب در بازار نقل و انتقالاتی تابستان 2024 است. مدافع چپ کانادایی که هنوز قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید نکرده؛ توجه تیم‌هایی همچون رئال مادرید، لیورپول و منچسترسیتی را به خود جلب کرده است. اگر روند مذاکرات او با مدیران بایرن به خوبی پیش نرود، احتمالا رقابت سختی میان این باشگاه‌ها برای جذب دیویس شکل می‌گیرد.

به گفته فابریتزیو رومانو، بایرن مونیخ هنوز از حفظ آلفونسو دیویس ناامید نشده، اما گزینه‌هایی را در صورت جدایی این ستاره کانادایی در نظر دارد. میگل گوتیرز، مدافع اسپانیایی تیم خیرونا که در این فصل عملکرد درخشانی در پیراهن سفید و قرمزهای کاتالونیا داشت؛ از گزینه‌های مورد علاقه سران بایرن مونیخ است.

آن‌ها پس از جذب برایان زاراگوزا، حالا رویای خرید یک اسپانیایی دیگر را در سر دارند. نکته جالب این است که گوتیرز از محصولات آکادمی رئال مادرید است و در صورت انتقال به تیم دیگری، درصدی از مبلغ انتقال به رئال مادرید تعلق می‌گیرد. از طرفی، سفیدهای چامارتین اصلی‌ترین مقصد آلفونسو دیویس در تابستان پیش رو هم هستند.

بایرن مونیخ در این فصل گوئریرو، ستاره پرتغالی بروسیا دورتموند را به خدمت گرفت، اما این بازیکن نتوانست انتظارات را برآورده کند. به همین خاطر، بعید است باواریایی‌ها پس از جدایی دیویس، به گوئریرو اعتماد کنند.

حالا باید منتظر ماند و دید در سرانجام این دومینوی نقل و انتقالاتی، چه اتفاقاتی رقم می‌خورد؟

1428