«بوی خون به مشاممان رسید»؛ تعبیر جالب ستاره آرسنال از پیروزی شیرین مقابل وستهام یونایتد

«بوی خون به مشاممان رسید»؛ تعبیر جالب ستاره آرسنال از پیروزی شیرین مقابل وستهام یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- بوکایو ساکا، ستاره آرسنال پس از برد شیرین تیمش مقابل وستهام، برای دیگر مدعیان خط و نشانی جدی کشید.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلیس، آرسنال موفق شد با 6 گل از سد رقیب همشهری خود، یعنی وستهام یونایتد عبور کند. آرسنال با این برد 52 امتیازی شد و خودش را در کورس قهرمانی با لیورپول و منچسرسیتی باقی نگه داشت.

بوکایو ساکا که دو گل برای تیمش در این مسابقه به ثمر رساند، پس از پایان بازی صحبت‌های جالبی انجام داد. ستاره انگلیسی خط حمله آرسنال در مصاحبه خود پس از پایان مسابقه گفت: «در نیمه اول بازی خوبی ارائه دادیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. فکر می‌کنم امروز بوی خون به مشام ما رسید، ما هم آن را دنبال کردیم و به قصد کشتن وارد زمین شدیم. امروز در زمین خوشحال و راحت بودیم.»

آرسنال با این برد پرگل، بهترین پیروزی خارج از خانه خود را در تاریخ لیگ برتر جشن گرفت. آن‌ها در هفته گذشته لیورپول صدرنشین را با 3 گل مغلوب کرده بودند و در این مسابقه نشان دادند در اوج آمادگی قرار دارند.

آرتتا نیز در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: «تیم ما هر روز بهتر و بهتر می‌شود. بازیکنان در هفته‌های گذشته تمرکز خوبی در تمرینات داشتند. آن‌ها فقط یک روز برای شکست دادن لیورپول جشن گرفتند و بعد از آن آماده بازی مقابل وستهام شدند.»

حالا آرسنال منتظر اولین لغزش از سوی لیورپول و منچسترسیتی است تا بتواند در این کورس نفس‌گیر و تماشایی، از رقبای قدرتمند خود سبقت بگیرد.

1428