تساوی سه بر سه بارسلونا مقابل تیم ته جدولی

تساوی سه بر سه بارسلونا مقابل تیم ته جدولی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و چهارم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و گرانادا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در این روز ها، اوضاع خوبی ندارد و اکنون باز هم امتیاز از دست داد. این بازی در ورزشگاه خانگی آبی و اناری ها برگزار می شد و به همین جهت انتظار می رفت که بارسلونا برنده این بازی شود. گفتنی است که گرانادا در حال حاضر در رده نوزدهم جدول لالیگا است و بارسا مقابل یک تیم ته جدولی به تساوی سه بر سه رسیده است.

در این بازی گل های بارسلونا را لامینه یامال ( دو بار ) و رابرت لواندوفسکی به ثمر رساندند. گل های گرانادا را هم ریکارد سانچز، فاکوندو پییستری و میکل به ثمر رساندند.

در هر صورت ژاوی هرناندز قرار است که در پایان فصل بارسلونا را ترک کند اما عملکرد او می تواند روی محبوبیتی که او در میان هواداران بارسلونا داشته است، تاثیر بگذارد. با ادامه این روند، ژاوی محبوبیتی را هم که قبلا در بارسلونا داشته است، از دست خواهد داد. بارسلونا اکنون در رده سوم لالیگا است و مشخص است که قید قهرمانی در این رقابت ها را به طور کامل زده است.

تماشای گل دیدنی یامال

1470