جایگاه لرزان مارتینز روی نیمکت فولاد

جایگاه لرزان مارتینز روی نیمکت فولاد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه فولاد از عملکرد سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال خود رضایت ندارند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه فولاد پس از جدایی علیرضا منصوریان، خوان ایگناسیو مارتینز اسپانیایی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد و امیدوار بود این مربی شرایط این تیم را تغییر دهد. اما مارتینز هم نتوانست تحول چندانی در تیم ایجاد کند و فولاد در رده یازدهم نیم فصل را به پایان رساند. با اینحال اما مدیران باشگاه فولاد همچنان امیدار بودند پس از تعطیلات نیم فصل و آغاز رقابت ها، فولاد نتایج خوبی کسب کند که این اتفاق در اولین دیدار پس از شروع مجدد بازی ها هم رخ نداد. 

فولاد در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی با یک گل از حریف لیگ یکی خود شکست خورد تا خیلی زود با جام حذفی خداحافظی کند و همین باعث شد تا مدیران این باشگاه به فکر تغییر سرمربی باشند. سخنگوی باشگاه فولاد با اشاره به اینکه مجموعه مدیریتی این باشگاه از عملکرد مارتینز راضی نیست، گفت: "برای ما همه سرمربیان قابل احترام هستند، اما آقای مارتینز با آقای منصوریان که پیش از این همکارمان بودند و سایر عزیزانی که در گذشته در این مجموعه فعالیت کردند، فرقی نمی‌کند و از همه عزیزان انتظار موفقیت داریم. هرچند که می‌دانیم آقای مارتینز زمانی تیم را تحویل گرفتند که وضعیت نابسامان بود، اما انتظار داشتیم تیم متحول شود. با این حال جلسات فنی در باشگاه فولاد ادامه دارد و ممکن است هر تصمیمی گرفته شود و حتی احتمال دارد شاهد اتفاقات جدیدی در باشگاه فولاد خوزستان باشیم. مساله مشخص این است که مجموعه مدیریتی باشگاه به هیچ عنوان از عملکرد مارتینز راضی نیست."

طبق ادعای برخی رسانه ها در صورت جدایی مارتینز، یحیی گل محمدی سرمربی سابق پرسپولیس گزینه اول باشگاه فولاد است. فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 15 چهارشنبه 25 بهمن به مصاف گل گهر سیرجان می رود.

2636