رونمایی از جدیدترین پدیده بارسلونا که شاید رکورد یامال را بشکند

رونمایی از جدیدترین پدیده بارسلونا که شاید رکورد یامال را بشکند

پایگاه خبری فوتبالی - لاماسیا به پرورش استعدادهای درجه یک ادامه می دهد و آخرین نمونه نیز گیله فرناندز است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که در ژوئن 2008 در روبی متولد شده ، هافبکی است که قابلیت حضور در پست های مختلف را دارد. او اخیرا در تیم زیر 17 سال اسپانیا در مقابل آلمان در تورنمنت آلگاروه، پوکر کرده و خوش درخشیده است. درخشش این بازیکن باعث شده تا نگاه های زیادی به سمتش جلب شود. در هفته های اخیر نام لامین یامال و پائو کوبارسی سر زبان ها افتاده بود و حالا به نظر می رسد که گیله جدیدترین استعداد آکادمی بارسلونا خواهد بود  که مورد توجه فوتبالدوستان قرار می گیرد. 

اولین بازی یامال در تیم بزرگسالان بارسلونا در زمانی انجام شد که 15 سال و 9 ماه سن داشت.گیله فرناندز در حال حاضر پانزده سال و هشت ماه سن دارد و در تمرینات ژاوی شرکت کرده است. اگر این بازیکن در هفته های آینده در ترکیب تیم بزرگسالان بارسلونا قرار بگیرد، می تواند رکورد یامال را بشکند. 

گیله، الگوی خود را گاوی می داند و امیدوار است که مثل هافبک بارسلونا بتواند رشد کند. درخشش این بازیکن باعث شده  تا ژرژ مندس ایجنت سرشناس پرتغالی به سراغش برود و تلاش کند تا با او همکاری کند. لاماسیا تخصص ویژه ای در پروش علاقه مند های آینده دار دارد و به نظر می رسد که گیله جدیدترین استعدادی است  که نام خود را سر زبان ها انداخته و بی دلیل نیست که مندس به همکاری با او علاقمند شده است. 

4125