لیست بارسلونا مقابل گرانادا با بازگشت دو بازیکن کلیدی

لیست بارسلونا مقابل گرانادا با بازگشت دو بازیکن کلیدی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حالی امشب به گرانادا می رود که هواداران این تیم با دو خبر خوش مواجه شده اند: مارک آندره ترشتگن دروازه بان و رافینیا وینگر این تیم با اتمام مصدومیتشان در لیست قرار گرفته اند و بالاخره می توانند برای ژاوی بازی کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا فرصت خوبی دارد تا با غلبه بر گرانادا، اختلافش با ژیرونا را در رتبه دوم کم کند.  ترشتگن مجموعا هفده بازی را به علت مصدومیت از ناحیه کمر از دست داد و در ماه دسامبر تحت عمل جراحی قرار گرفت. در غیاب او اینیاکی پنیا در هفته های اخیر در ترکیب بارسلونا قرار گرفته بود. رافینیا نیز در بازی نیمه نهایی سوپرجام مقابل اوساسونا دچار مصدومیت عضلانی شده بود. رافینیا بالاخره برگشته اما احتمالا کار را از روی نیمکت آغاز می کند. ویتور روکه به علت مصدومیت و گاوی، بالده، فران تورس، ژائو فلیکس، سرجی روبرتو، مارکوس آلونسو و اوریول رومئو به علت مصدومیت همچنان غایب هستند. ژاوی از سویی جوان هایی نظیر دیگو کوچن، پائو کوبارسی، هکتور فورت، مارک کاسادو، مارک گویو و پائو ویکتور را در لیست قرار داده است.

لیست بارسلونا بدین شرح است: ترشتگن، کانسلو، ارائوخو، اینیگو مارتینز، پدری، لواندوفسکی، رافینیا، اینیاکی پنیا، کریستنسن، فرمین لوپز، فرنکی دی یونگ، گوندوغان، کونده، لامین یامال، کاسادو، کوچن، کوبارسی، پائو ویکتور، مارک گویو و هکتور فورت

4125