عکس؛ اشک‌های بازیکن برزیلی پس از شب ضعیف مقابل رئال مادرید

عکس؛ اشک‌های بازیکن برزیلی پس از شب ضعیف مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - یان کوتو مدافع راست برزیلی ژیرونا که مورد توجه رئال مادرید قرار داشت، انگیزه بالایی داشت تا شب گذشته مقابل این تیم بدرخشد اما شب وحشتناکی را داشت و در پایان بازی به خاطر نمایش ضعیفش نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد.

به گزارش فوتبالِی، کوتو می دانست که بازی رئال مادرید و ژیرونا می توانست برای آینده او خیلی مهم باشد اما اشک های این بازیکن در پایان بازی نشان می داد که خودش هم فهمیده که چقدر بد عمل کرده است. آخرین اشتباه او در بازی، ارتکاب پنالتی روی گولر بود که البته خوسلو فرصت گلزنی از روی ضربه پنالتی را از دست داد. 

کوتو که پیش از این در شبکه های اجتماعی اعلام کرده بود که طرفدار رئال مادرید است، انگیزه بالایی داشت تا در مقابل این تیم بدرخشد. در حقیقت این بازیکن که قرضی از سیتی به ژیرونا پیوسته، در تابستان باید به تیم انگلیسی برگردد. او تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد و رئال مادرید تصور می کرد که این شرایط، فرصت خوبی را ایجاد می کند تا او را با قیمتی معقول در تابستان به خدمت بگیرند.

کوتو اما در بازی رئال مادرید و ژیرونا مقهور وینیسیوس جونیور شد و شب بسیار ضعیفی را داشت.  کوتو با اشک از بازی خارج شد که حتی بازیکنان رئال مادرید نظیر رودریگو و وینیسیوس به سمتش رفتند تا به او دلداری بدهند. حتی جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید که در بازی شب گذشته مصدوم شد هم  به سوی کوتو رفت تا این مدافع برزیلی را آرام کند.

4125