کامبک پاری سن ژرمن مقابل تیم رده چهارمی لیگ فرانسه

کامبک پاری سن ژرمن مقابل تیم رده چهارمی لیگ فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و یکم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پاری سن ژرمن و لیل در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پی اس جی موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، پاری سن ژرمن در حال حاضر در مسیر قهرمانی در رقابت های لیگ فرانسه قرار دارد و بعید به نظر می رسد که مشکلی برای پاریسی ها در این مسیر به وجود بیاید. در حقیقت پی اس جی اکنون با 50 امتیاز صدرنشین است و اختلافی 11 امتیازی با تیم رده دوم جدول که نیس است دارد.

در این بازی گل اول را لیل به ثمر رساند. یوسف یازیچی در دقیقه شش بازی بود که توانست دروازه پاری سن ژرمن را باز کند. در ادامه بازی در دقیقه 10، گونچالو راموس گل اول را برای پاری سن ژرمن به ثمر رساند. گل دوم پی اس جی را بازیکن لیل به ثمر رساند و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. گل سوم پاریسی ها هم در این بازی توسط رندال کولو در دقیقه 80 به ثمر رسید. پاریسی ها در این بازی کامبک زدند و توانستند سه امتیاز را بگیرند. باید دید که تیم انریکه در لیگ قهرمانان اروپا هم می تواند همین موفقیت را داشته باشد یا خیر.

تماشای گل راموس

1470