بایرن مونیخ بازهم حریف ژابی آلونسو نشد/ یکه‌تازی لورکوزن در بوندس‌لیگا

بایرن مونیخ بازهم حریف ژابی آلونسو نشد/ یکه‌تازی لورکوزن در بوندس‌لیگا

پایگاه خبری فوتبالی - بایر لورکوزن موفق شد در دیدار حساس خانگی مقابل بایرن مونیخ با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و فاصله 5 امتیازی با باواریایی ها ایجاد کند.

به گزارش فوتبالی، در حساس ترین دیدار هفته بیست و یکم بوندس لیگا آلمان، از ساعت 21 به وقت تهران، تیم های بایر لوکوزن و بایرن مونیخ در استادیوم بای آرنا به مصاف هم رفتند. پیش از اغاز این بازی، لورکوزن با 2 امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ صدرنشین بود و هر دو تیم نیاز شدیدی به کسب پیروزی و 3 امتیاز در این بازی داشتند. بایر لورکوزن در این فصل تاکنون متحمل شکست نشده و توخل امیدوار بود که بتواند این روند شکست ناپذیری را بالاخره پاره کند و به صدر جدول برود. 

اما اوضاع در نیمه اول به گونه دیگری برای بایرن مونیخ رقم خورد. در دقیقه 18، جوزپ استانیسیچ که به صورت قرضی از بایرن مونیخ به لورکوزن پیوسته، توانست دروازه باشگاه سابقش را باز کند. در ادامه، بایرن مونیخ موقعیت های زیادی برای رسیدن به گل تساوی نداشت و نیمه اول را با شکست یک بر صفر به رختکن رفت. 

در نیمه دوم نیز بایر لورکوزن خیلی سریع توسط آلخاندرو گریمالدو به گل رسید تا هری کین و یارانش در بهت فرو روند. در آخرین دقایق بازی فریمپونگ گل سوم را زد. با این برد، لورکوزن اختلافش را با بایرن به 5 امتیاز افزایش داد.

4416