صحبت‌های سرمربی سابق شیاطین سرخ، راجع به میلش برای بازگشت به دنیای مربیگری

صحبت‌های سرمربی سابق شیاطین سرخ، راجع به میلش برای بازگشت به دنیای مربیگری

پایگاه خبری فوتبالی – اوله گونر سولشر، سرمربی سابق منچستر یونایتد، از علاقه خود به بازگشت به دنیای مربیگری پرده برداشت اما گفت که پروژه بعدی او، باید مانند یک ماجراجویی باشد.

به گزارش فوتبالی، سولشر پس از اینکه در سال 2021، از سمت سرمربیگری تیم منچستر یونایتد اخراج شد، دیگر در کنار مستطیل سبز دیده نشده است. این سرمربی نروژی، در ابتدا دوران موفقی را در اولدترافورد سپری کرد و موفق شد تا در دو فصل ابتدایی حضورش بر سکان هدایت شیاطین سرخ به صورت کامل، رتبه سوم و دوم را با این تیم در لیگ جزیره کسب کند. دوران حضور او در این تیم اما، پس از 5 باخت در 7 بازی ابتدایی لیگ، با باخت 4-1 مقابل واتفورد، به پایان رسید.

این سرمربی 50 ساله حالا از میل خود برای بازگشت به دنیای مربیگری گفته و در اینباره چنین اذعان داشته است:" من حداقل یک بار دیگر هدایت یک تیم باشگاهی را برعهده خواهم گرفت اما آن باید یک پروژه جذاب باشد، چیزی شبیه یک ماجراجویی، جایی که بتوانم خودم باشم. قصد بی احترامی ندارم اما پس از هدایت منچستر یونایتد پس از 3 سال، کجا می‌خواهید بروید؟ من می‌خواهم تا دوباره فشار را حس کنم. وقتی بازی‌ها را تماشا می‌کنید، دلتنگ آن می‌شوید."

باید دید که با توجه به صحبت‌های سولشر، مقصد بعدی این مرد نروژی کجا خواهد بود و آیا او دوباره به لیگ انگلیس باز خواهد گشت یا خیر.

2102