هافبک هلندی بارسلونا، دیگر ستاره گران قیمت خط هافبک چلسی خواهد شد؟

هافبک هلندی بارسلونا، دیگر ستاره گران قیمت خط هافبک چلسی خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی – شرایط فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا در این تیم، روز به روز رو به افول می‌رود و چلسی می‌تواند با پیشنهاد خود در تابستان، راه خروج مناسبی را به او نشان دهد.

به گزارش فوتبالی، این ستاره هلندی که در حال حاضر، در حال گذراندن پنجمین سال حضور خود در بین آبی اناری‌هاست، بارها توسط تیم‌هایی مانند منچستر یونایتد مورد توجه قرار گرفته که احتمال خروج او از نیوکمپ را نیز به شدت بالا برده بود. دی یونگ همیشه علی رغم میل بارسلونا به فروش او در سالیان اخیر، خواهان ماندن در این تیم بوده است اما حالا به نقل از رسانه رلوو، هم خود این ستاره 26 ساله و هم باشگاه اسپانیایی، مشکلی با انتقال او در تابستان پیش رو ندارند.

گفته می‌شود که دی یونگ از دفاع کاتالان ها از عنوان قهرمانی خود در این فصل لالیگا و شکست‌هایی که در سوپر کاپ اسپانیا و کوپا دل ری، متحمل شدند، ناامید شده است. از طرفی دیگر، ژاوی نیز به تازگی اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد و این موضوعغ نیز می‌تواند روند جدایی او را تسریع ببخشد.

بر اساس گزارش منابع معتبر، مائوریتسیو پوچتینو مایل است تا با پرداخت مبلغی بالغ بر 100 میلیون یورو، دی یونگ را به استمفورد بریج بکشاند تا در کنار انزو فرناندز، لاویا و کایسدو، باز هم خط هافبک گران قیمت خود را تقویت کند.

2102