علاقه تیم‌های انگلیسی به هافبک بارسلونا

علاقه تیم‌های انگلیسی به هافبک بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی و منچستریونایتد در کنار پاریسن ژرمن، نبرد جذابی را برای خرید فرنکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا آغاز کرده اند. 

به گزارش فوتبالی و اسپورت، فرنکی دی یونگ در بارسلونا آینده مبهمی دارد و خودش نیز می داند که درهای خروج از بارسا به رویش باز است و اگر پیشنهاد مناسبی به دست دکو و خوان لاپورتا برسد، او را خواهند فروخت. علیرغم تلاش ها برای تمدید قراردادش، هنوز هیچ پیشرفتی در مذاکرات حاصل نشده و همین موضوع باعث قوت گرفتن شایعات جدایی اش شده است. 

دی یونگ بالاترین دستمزد را در بلوگرانا دریافت می کند و طبق گزارش اسپورت، خوان لاپورتا در صورت فروش او، می تواند از شر حقوق سنگینش خلاص شود به حساب و کتاب های مالی باشگاه، سروسامان بدهد. دکو سعی کرد تا قرارداد دی یونگ را تا سال 2029 تمدید کند، اما مذاکرات به تعویق افتاده و حالا بارسا به فکر فروش یکی از مهم ترین ستارگان خودش است. 

پاریسن ژرمن جدی ترین مشتری دی یونگ بود و حالا چلسی و منچستریونایتد نیز به جمع مشتریان او اضافه شده اند. سال گذشته شیاطین سرخ پیشنهاد 85 میلیون یورویی دادند که لاپورتا آن را رد کرد و حالا 100 میلیون یورو برای فروش دی یونگ طلب می کند.

4416