طرح پیراهن های اصلی تیم ملی انگلیس در یورو 2024 لو رفت

طرح پیراهن های اصلی تیم ملی انگلیس در یورو 2024 لو رفت

پایگاه خبری فوتبالی - یک پیج توییتری از طرح لباس های تیم ملی انگلیس در یورو 2024 در فضای مجازی رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم گرت ساوتگیت برای تورنمنت پیش رو در آلمان آماده خواهد بود و آنها امیدوارند که بالاخره پس از شش دهه، طلسم جام نبردن در سطح بین المللی را بشکنند. ساوتگیت در سه تورنمنت بزرگ قبلی هدایت تیم ملی انگلیس را به عهده داشت که تیمش تا فینال یورو 2020 پیش رفت و در ورزشگاه ومبلی در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا شکست خورد.  آنها در جام جهانی 2018  تا نیمه نهایی پیش رفتند و در جام جهانی 2022 در یک چهارم نهایی حذف شدند. ساوتگیت و تیمش در فروردین ماه دو بازی دوستانه مقابل برزیل و بلژیک خواهند داشت.  آخرین بازی انگلیس به ماه نوامبر برمی گردد که در مقابل مقدونیه به تساوی رسیدند.

حالا نایکی از طرح پیراهن های اصلی و دوم و همچنین دروازه بانی انگلیس برای یورو رونمایی کرده است  که هواداران نسبت به پیراهن اصلی بیشتری بیتری نشان داده اند. یک هوادار نوشته است :" پیراهن اصلی زیباست اما پیراهن بنفش کمی من را ناراحت می کند." دیگری نوشته است :" هر دو پیراهن را دوست دارم. پیراهن اصلی دلپذیر به نظر می رسد." 

البته یک هوادار نیز معتقد است که بهتر بوده که برای رنگ شورت از رنگ آبی یا سورمه ای استفاده شود چون طرح را زیباتر می کرده است.

انگلیس در مرحله گروهی یورو 2024 باید به مصاف صربستان، دانمارک و اسلوونی برود. 

4125