دلیل عجیب رد پیشنهاد بشیکتاش توسط هافبک بارسلونا

دلیل عجیب رد پیشنهاد بشیکتاش توسط هافبک بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - حسن آرات مدیر باشگاه بشیکتاش اعلام کرد که با باشگاه بارسلونا برای خرید اوریول رومئو له توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، وی گفت که با بازیکن اسپانیایی برای قراردادی بلندمدت به توافق رسیده بودند اما همسر این هافبک مانع از انتقال می شود. در حقیقت حملات تروریستی به کلیسیایی در شهر استانبول در 28 ژانویه باعث می شود تا خانواده رومئو به این نتیجه برسند که استانبول مکان مناسبی برای زندگی نیست. 

آرات شخصا با لاپورتا برای نهایی کردن انتقال صحبت کرده بود و مدیر بارسلونا پیشنهاد باشگاه ترکیه ای را پذیرفت. مذاکرات روند خوبی داشته اما در نهایت این بازیکن به خاطر ترس از حملات تروریستی در استانبول قید انتقال را می زند و در مونجوییک ماندنی می شود.  مدیر باشگاه بشیکتاش گفت:" آقای مدیر لاپورتا اجازه انتقال اوریول رومئو را داده بود و  با خود بازیکن هم برای انتقال به توافق رسیده بودیم اما بعد از آن که همسرش شرایط را بررسی کرد، با توجه به حمله به کلیسا قید انتقال را زد." 

بشیکتاش در نهایت به سرغ ارنست موچی رفت و این بازیکن را با ده میلیون یورو از لژیا ورشو به خدمت گرفت. آنها همچنین المصراتی را نیز به صورت قرضی با نیم میلیون یورو از براگا به خدمت گرفتند که در قرارداد این بازیکن هم بند خرید قطعی در تابستان با مبلغ یازده میلیون یورو وجود دارد. 

4125