مذاکرات اتلتیکو با کاپیتان به بن بست خورد

مذاکرات اتلتیکو با کاپیتان به بن بست خورد

پایگاه خبری فوتبالی- کوکه، هافبک باتجربه اتلتیکو مادرید زیاد به تمدید قرارداد نزدیک نیست و ممکن است در پایان فصل از جمع سرخپوست‌های شهر مادرید جدا شود.

به گزارش فوتبالی، کوکه، یکی از معدود بازیکنان تک‌باشگاهی حال حاضر دنیای فوتبال است و می‌توان او را یکی از آخرین بازمانده‌های فوتبالیست‌های وفادار نامید. او که از آکادمی اتلتیکو رشد کرد، در همین تیم هم تبدیل به ستاره شد و حالا کاپیتان اول روخی بلانکو است. قرارداد این بازیکن در پایان فصل به اتمام می‌رسد، اما گفته می‌شود مذاکرات مدیران باشگاه با این هافبک باتجربه برای تمدید قرارداد مثبت نبوده است.

این بازیکن 32 ساله در حال حاضر در 616 بازی رسمی برای باشگاه دوران نوجوانی خود انجام داده است، اما آینده او در اتلتیکو مادرید نامشخص است.

به گزارش رسانه اسپانیایی رلوو، باشگاه اتلتیکو مادرید خواهان برخی تغییرات در قرارداد کوکه، از جمله کاهش دستمزد بازیکن است. وجود محدودیت‌های اقتصادی که از سوی لالیگا اعمال شده، باعث شده تا اتلتیکو به فکر کاهش دستمزد بازیکنانش بیافتد.

سران اتلتیکو مادرید قصد دارند دستمزد کوکه را از 7 میلیون یورو در سال، به 4 میلیون یورو کاهش دهند و قرارداد کاپیتان تیم خود را تا سال 2026 تمدید کنند، اما هنوز کوکه با این پیشنهاد موافقت نکرده و مذاکرات ادامه دارد. کوکه بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که می‌خواهد در اتلتیکو مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کند، و حالا باید دید آیا شرایط برای کوکه طوری رقم می‌خورد که به آرزوی فوتبالی خود برسد یا خیر؟

کوکه در تابستان پیشنهادهایی از تیم‌های عربستانی دریافت کرد و ممکن است در تابستان پیش رو نیز مورد توجه این تیم‌ها قرار بگیرد، اما اولویت بازیکن ماندن در اتلتیکو مادرید است.

1428