تلاش بازیکن 90 میلیونی پی‌اس‌جی برای ساکت کردن منتقدانش

تلاش بازیکن 90 میلیونی پی‌اس‌جی برای ساکت کردن منتقدانش

پایگاه خبری فوتبالی - رندال کولو موانی ستاره فرانسوی پی اس جی می خواهد به منتقدانش ثابت کند که ارزش رقم زیادی که برایش پرداخت شده را دارد.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، پاریسن ژرمن موفق شد با رقم 90 میلیون یورو، رندال کولو موانی را از آینتراخت فرانکفورت به خدمت بگیرد. بعد از این خرید، بسیاری از کارشناسان و هواداران پی اس جی به انتقاد از ناصر الخلیفی پرداختند و معتقد بودند که این بازیکن، ارزش 90 میلیون یورو را ندارد.

به نقل از سایت گل، اما ستاره ملی پوش فرانسوی مطمئن است که می تواند جواب منتقدانش را بدهد. او در یک مصاحبه گفت: "از لحظه اول ورودم به پی اس جی، درگیر انتقادهای زیادی بودم و البته معتقدم که انتقادها باعث پیشرفت می شوند و از شنیدن آن ها خوشحالم. مثل نصیحت کردن می ماند. باید انتقاد را بررسی کنی و ببینی که در کدام مسئله ضعف داری و سپس آن را نابود کنی. منطقی است. با توجه به قیمت ترانسفر، فشار زیادی روی من است، اما می خواهم یک رازی به شما بگویم. در گذر زمان، مردم خواهند گفت که رندال کولو موانی لایق 90 میلیون یورو بود. مطمئن هستم که آن ها خواهند فهمید که من چه بازیکنی هستم و چه کارهایی می توانم انجام دهم."

4416