افشاگری سرمربی سابق چلسی: این ستاره آرسنال قرار بود به استمفورد بریج برگردد

افشاگری سرمربی سابق چلسی: این ستاره آرسنال قرار بود به استمفورد بریج برگردد

پایگاه خبری فوتبالی - جودی موریس مربی سابق چلسی فاش کرد که دکلان رایس ستاره آرسنال در زمان حضورش در وستهم آماده عقد قرارداد با چلسی بود.

به گزارش فوتبالی، دکلان رایس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با رقم 105 میلیون پوند از وستهم به آرسنال پیوست و حالا تبدیل به گران ترین بازیکن تاریخ توپچی ها شده است. اما موریس می گوید که فرانک لمپارد سرمربی سابق چلسی در نظر داشت تا دکلان رایس را به عنوان نیمکت نشین انگولو کانته خریداری کند.

او در مصاحبه ای با ویلیام هیل گفت: "من همیشه با فرانک لمپارد راجع به فوق العاده بودن دکلان رایس صحبت می کردم و در زمانی بود که انگولو کانته زیاد مصدوم می شد. او در ابتدا زیاد مطمئن نبود، اما بعد از گذشت یک ماه، لمپارد عاشق رایس شده بود. من در زمان حضورم در چلسی با رایس تمرین می کردم و از او پرسیدم که آیا بعد از فسخ شدن قراردادش توسط چلسی، به این باشگاه باز می گردد یا نه. رایس در جواب گفت که طرفدار چلسی است و دوست دارد دوباره برای این باشگاه بازی کند. بعد از آن، من همواره با لمپارد راجع به رایس صحبت می کردم و افراد رده بالای چلسی نیز در حال صحبت با خانواده اش بودند. در آن زمان 60 میلیون پوند برای رایس می خواستند که به نظرم مبلغ خیلی عادلانه ای است."

4416