تارتار: برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز داریم

تارتار: برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز داریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: هدف این تیم پس از اینکه مقابل شهرراز شیراز به گل برتری دست یافت، حفظ نتیجه بود.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ملوان و شهرراز شیراز در بندرانزلی اظهار کرد: البته در نیمه نخست بازی بسبار بهتر بود و همچنین برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم موقعیت های زیادی را از دست دادیم و باید روی این امر کار کنیم تا از فرصتهای به دست آورده بهتر استفاده کنیم که البته در این نیمه تا حدی عقب نشستیم اما در نهایت نتیجه پیروزی خود را حفظ کردیم.

وی ادامه داد: در مسابقات حذفی باید صعود کرد و از سوی دیگر بازی با تیم‌های حاضر در لیگ یک و حتی لیگ دسته دوم به خاطر انگیزه‌ بازیکنان آنان سخت و دشوار است و روز گذشته نیز شاهد بودیم که ۲ تیم لیگ برتری توسط تیم‌های لیگ پایین‌تر حذف شدند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بیان کرد: در این دیدار مجید عیدی را به دلیل محرومیت دراختیار نداشتیم و با توجه به شرایط موجود, مجبور شدیم چند بازیکن را جابجا کنیم و حتی در جریان بازی این کار را انجام دادیم.

تارتار خاطرنشان کرد: البته چند بازیکن خوب جذب کردیم اما برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز داریم و به طور حتم در بازی های بعدی و با هماهنگی بیشتر, نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

وی در خاتمه به هواداران ملوان نیز اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه هواداران‌ همانند گذشته از ما حمایت همه جانبه کردند و از این بابت از همه آنان تشکر می کنم و می توان گفت که این هواداران نمونه هستند.

تیمهای ملوان و شهرراز شیراز عصر جمعه در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

2636