آلکاراز: با کار بیشتر می‌توانیم نیم‌فصل دوم بهتری داشته باشیم

آلکاراز: با کار بیشتر می‌توانیم نیم‌فصل دوم بهتری داشته باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: برای بهتر شدن در رقابت‌ها باید بیشتر تمرین کنیم و سطح کیفی بازی تیم را ارتقا دهیم تا نتایج لازم را کسب کنیم.

به گزارش فوتبالی، لوکاس آلکاراز شامگاه جمعه در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک اظهار کرد: به تیم آلومینیوم اراک بابت کسب پیروزی و صعود به مرحله بعد جام حذفی در این مسابقه تبریک می‌گویم. شرایط بازی به گونه‌ای بود که هر تیمی گل اول را می‌زد احتمال برتری‌اش بیشتر بود و حریف ما هم از تک‌موقعیتش استفاده کرد و به گل رسید.

وی افزود: به نظرم این مسابقه یک بازی تک‌گل بود. چون ۲ تیمجنگنده و با انرژی زیاد ظاهر شدند و نبردها یک به یک بود. با توجه به شرایط بد زمین بیشتر بازی فیزیکی از سوی هر ۲ تیم انجام شد. امکان پاس‌کاری و کوتاه‌ کار کردن در زمین وجود نداشت و هر ۲ تیم در این زمینه مشکل داشتند. توپ سرعت لازم را نداشت که دو تیم به پاس‌کاری روی بیاورند.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: بعد از گلی که دریافت کردیم اتلاف وقت زیادی ایجاد شد و بازی مدام در حال توقف بود که سبب شد بازی ریتم و کیفیتش را از دست بدهد و این روند ادامه کار برای ما را سخت‌تر ‌کرد.

آلکاراز اظهار کرد: آن‌ها از تک‌موقعیت‌شان استفاده کردند و گل را به ثمر رساندند. ما هم موقعیت‌های مناسبی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

وی افزود: البته نباید بهانه آورد و باخت را توجیه کرد. اما شرایط این بازی متفاوت بود. اما در مجموع نیاز داریم که باز هم کیفیت کار را بالا ببریم.

سرمربی نساجی اظهار کرد: باید مدافع‌های کناری ما بیشتر به کار تهاجمی اضافه می‌شدند و ارسال‌های بیشتری در محوطه حریف انجام می‌دادیم که این کار انجام نشد. ارسال‌های انجام شده هم از کیفیت خوبی برخوردار نبودند و توپ‌ها به شکل مناسبی ارسال نمی‌شدند.

آلکاراز گفت: باید کیفیت کارمان را در یک سوم دفاعی حریف بالا ببریم. چون کاری که آن‌جا انجام می‌دهیم سرنوشت‌ساز است و نتیجه بازی را برای ما رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: باید با تمرینات بیشتر کارمان را بهتر کنیم. یک سری بازیکنان دیر به جمع ما اضافه شدند و نیاز به تمرین و زمان بیشتری با تیم دارند. به آینده تیم خوش‌بین هستم و معتقدم با کار بیشتر می‌توانیم نیم‌فصل دوم بهتری داشته باشیم. حرف‌های من به منزله بهانه برای این شکست ما نیست. در هر صورت هدف‌مان برای آینده باید مشخص شود و باید تمرینات بیشتری داشته باشیم تا تیم را ارتقاء دهیم.

2636