عکس؛ لحظه‌ای که دروازه‌بان سابق سویا توپ را از جلوی پای رونالدو زد

عکس؛ لحظه‌ای که دروازه‌بان سابق سویا توپ را از جلوی پای رونالدو زد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در یک بازی دوستانه در ریاض کاپ، الهلال عربستان و النصر عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی یاسین بونو دروازه بان تیم الهلال عربستان بود و عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد مقابل یاران کریستیانو رونالدو دروازه خود را بسته نگه دارد و کلین شیت کند.

در این بازی روی یک صحنه در حالی که کریستیانو رونالدو به سمت توپ می دوید تا در موقعیتی تک به تک با یاسین بونو قرار بگیرد، در نهایت دروازه بان مراکشی الهلال عربستان جلو آمد و توپ را از مقابل پای کریستیانو رونالدو زد تا به این ترتیب این موقعیت برای النصر عربستان از دست برود.

صفحه رسمی باشگاه الهلال عربستان در شبکه اجتماعی توییتر با انتشار تصاویر لحظه ای که یاسین بونو توپ را از مقابل پای کریستیانو رونالدو زد نوشت:" هافبک دفاعی ما یاسین "

یاسین بونو قبلا بازیکن سویا بود که الهلال عربستان در تابستان این بازیکن را به خدمت گرفت. یاسین بونو روی این صحنه مثل یک هافبک دفاعی کار توپگیری را از مقابل کریس رونالدو انجام داد.

1470