عکس؛ وقتی آرین روبن و کوین دی بروینه در آلمان رو در رو شدند

عکس؛ وقتی آرین روبن و کوین دی بروینه در آلمان رو در رو شدند

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر کوین دی بروینه یکی از بهترین هافبک های هجومی در دنیای فوتبال است و زیر نظر پپ گواردیولا در منچسترسیتی توپ می زند.

به گزارش فوتبالی ، کوین دی بروینه روزگاری در تیم ولفسبورگ در فوتبال آلمان حضور داشت و در آن باشگاه مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته است. جالب این که در آن زمان سرمربی بایرن مونیخ پپ گواردیولا بود و کوین دی بروینه مقابل مربی کنونی خود قرار می گرفت.

کوین دی بروینه در فصل 2014/15 در ولفسبورگ حضور داشته است. او یک بار در بوندسلیگا موفق شد مقابل بایرن مونیخ دبل کند. در آن دیدار ولفسبورگ توانست با نتیجه چهار بر یک بایرن مونیخ را شکست بدهد.

در یک بازی دیگر هم که در سوپرکاپ آلمان برگزار می شد، بایرن مونیخ و ولفسبورگ به تساوی یک بر یک رسیدند و در نهایت در این بازی ولفسبورگ موفق شد با نتیجه 5 بر 4 بایرن مونیخ را شکست بدهد. در آن بازی آرین روبن تک گل بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

کوین دی بروینه و آرین روبن در فوتبال آلمان به مصاف هم رفته اند. البته آرین روبن دوران خیلی بیشتری را نسبت به کوین دی بروینه در فوتبال آلمان سپری کرده است. آرین روبن از سال 2009 تا 2019 بازیکن بایرن مونیخ بوده است.

1470