عکس؛ سه هدف اصلی رئال مادرید برای تابستان 2024

عکس؛ سه هدف اصلی رئال مادرید برای تابستان 2024

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید به دنبال این است که در تابستان 2024 ضعف هایی که در فصل جاری در ترکیبش دارد را از بین ببرد و ترکیب خود را با جذب ستاره هایی تقویت کند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید سال ها است که به دنبال جذب کیلیان امباپه است اما هر بار اتفاقات مختلفی رخ می دهد و در نهایت کیلیان امباپه در پی اس جی ماندگار می شود. اما به نظر می رسد که این دفعه قضیه فرق می کند چرا که کیلیان امباپه در حال حاضر در سال پایانی قرارداد خود با پاری سن ژرمن قرار دارد و هنوز خبری از تمدید قرارداد او با پی اس جی نشده است و رسانه های فرانسوی گزارش داده اند که امباپه در مسیر پیوستن به رئال مادرید قرار دارد.

به نقل از مارکا، رئال مادرید در تابستان پیش رو به دنبال جذب بازیکنانی مثل آلفونسو دیویس و لنی یورو نیز هست. آلفونسو دیویس در حال حاضر در بایرن مونیخ توپ می زند و یک مدافع چپ سرعتی است. رئال مادرید می خواهد با جذب دیویس و امباپه، ترکیب خود را یک ترکیب سرعتی کند.

لنی یورو یک مدافع وسط آینده دار است. او در حال حاضر در تیم لیل در فوتبال فرانسه توپ می زند. یورو 18 سال سن دارد و با قد 199 سانتی متر یک مدافع وسط تنومند است. رئال مادرید با جذب او می خواهد خاطرات خوشی که با جذب رافائل واران داشت را تکرار کند.

1470