غول‌های سری آ به دنبال مدافع اتلتیکو مادرید

غول‌های سری آ به دنبال مدافع اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- ماریو هرموسو که در تابستان پیش رو قراردادش با اتلتیکو مادرید به پایان می‌رسد، مورد توجه چند باشگاه ایتالیایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد ماریو هرموسو در تابستان 2024 با اتلتیکو مادرید به پایان می‌رسد و این مدافع 28 ساله، هنوز نتوانسته در مذاکرات با مدیران روخی بلانکو، به نتیجه برسد. 

یکی از مدافعان مورد علاقه دیگو سیمئونه، ماریو هرموسو است. این مدافع اسپانیایی چپ‌پا که در سیستم سه دفاعه سیمئونه، عملکرد خوبی داشته و یکی از بازیکنان مورد علاقه مرد آرژانتینی در چند فصل اخیر بوده، در آستانه جدایی از اتلتیکو مادرید قرار دارد.

او که یکی از محصولات آکادمی رئال مادرید است، در سال 2019 به تیم همشهری تیم دوران کودکی خود، یعنی اتلتیکو مادرید پیوست و تا به حال، بیش از 100 بار برای قرمز و سفیدهای شهر مادرید به میدان رفت. اما حالا شاید پس از 5 سال، راه هرموسو و اتلتیکو به جدایی برسد.

طبق گزارش نشریه ایتالیایی کالچو مرکاتو، هرموسوی 28 ساله مورد توجه چند باشگاه ایتالیایی قرار گرفته است. در این گزارش آمده است که تیم‌های آ اس رم، ناپولی، یوونتوس و اینتر به جذب این مدافع اسپانیایی علاقه‌مند هستند.

پیش از این نیز، متئو مورتو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی اعلام کرده بود که آینده ماریو هرموسو در اتلتیکو مادرید نامشخص است و آخرین پیشنهاد اتلتیکو برای تمدید قرارداد، او را متقاعد نکرده است. مدیران اتلتیکو مادرید به دلیل محدودیت‌های موجود در قوانین مالی لالیگا، قصد دارند دستمزد بازیکنانشان را کاهش دهند.

از طرفی، این خبرنگار علاقه یوونتوس و استون ویلا به جذب هرموسو را تایید کرده بود؛ اما اضافه کرد که هرموسو هنوز با هیچ باشگاهی توافق نکرده است.

1428