بازیکنی که برای فصل آینده به رئال مادرید برمی‌گردد

بازیکنی که برای فصل آینده به رئال مادرید برمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این مقطع از فصل جاری به خاطر مصدومیت هایی که مدافعانش داشته اند، در خط دفاعی دچار مشکلاتی شده است به طوری که کارلو آنچلوتی در بازی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید از دنی کارواخال در پست مدافع وسط استفاده کرد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در حال حاضر در ترکیب کلی خود، مدافع هایی مثل ناچو فرناندز، آنتونیو رودیگر، ادر میلیتائو و داوید آلابا را دارد. به نظر می رسد که این تعداد مدافع برای فصل جاری کم بوده است و مصدومیت این بازیکن ها برای رئال مادرید مشکل ساز شده است.

به نقل از روزنامه آ اس، رئال مادرید در نظر دارد که برای فصل آینده رافا مارین را به ترکیب خود برگرداند. در حقیقت رافا مارین مدافع رئال مادرید است که در حال حاضر به طور قرضی در تیم دپورتیوو آلاوز توپ می زند. این بازیکن محصول آکادمی رئال مادرید است و در تابستان قبلی به طور قرضی به آلاوز رفت. رافا مارین یک مدافع وسط قد بلند است و 191 سانتی متر قد دارد و می تواند روی توپ های هوایی موثر واقع شود. این بازیکن تنها 21 سال دارد. رافا مارین سابقه بازی برای تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا را هم در کارنامه خود دارد.

1470