لیورپول به رقابت برای جذب ستاره بایرن مونیخ اضافه می‌شود

لیورپول به رقابت برای جذب ستاره بایرن مونیخ اضافه می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول قصد دارد به رقابت برای جذب آلفونسو دیویس، مدافع کانادایی بایرن مونیخ بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، آلفونسو دیویس یکی از بازیکنانی است که تیم‌های زیادی در تابستان 2024 برای به خدمت گرفتنش تلاش می‌کنند و احتمالا یک رقابت نقل و انتقالاتی بزرگ برای این مدافع کانادایی شکل بگیرد.

طبق گزارش رسانه HITC، مدافع کانادایی در مونیخ با آینده نامعلومی روبه‌رو است؛ او هنوز قراردادش را با باواریایی‌ها تمدید نکرده و مدت زمان زیادی هم تا پایان قراردادش باقی نمانده است. او می‌تواند یک هدف جذاب در تابستان پیش رو برای باشگاه‌های بزرگ اروپایی باشد.

رئال مادرید به جذب این بازیکن علاقه‌مند است و از ماه‌ها پیش گفته می‌شد که فلورنتینو پرز برای جذب او برنامه‌ریزی کرده است. گفته شده خود بازیکن هم به حضور در رئال مادرید بی‌میل نیست و اگر دو باشگاه به توافقات لازم دست پیدا کنند، دوست دارد برای کهکشانی‌ها بازی کند. با این حال، لوس بلانکوس تنها باشگاهی نیست که علاقه‌مند به جذب دیویس است.

گفته می‌شود منچسترسیتی که در تابستان گذشته زینچنکو را از دست داد و در حال حاضر، مدافع چپ تخصصی و کلاس جهانی در ترکیب خود ندارد، قصد دارد با رئال مادرید بر سر جذب آلفونسو دیویس رقابت کند.

حالا گفته می‌شود که لیورپول نیز در تابستان به این رقابت اضافه می‌شود. با توجه به مصدومیت سنگینی که اندرو رابرتسون در این فصل از ناحیه شانه داشت، مدیران لیورپول به فکر جذب یک مدافع چپ دیگر افتادند. از طرفی، رابرتسون به زودی 30 ساله می‌شود و دوران اوج فوتبالش به پایان نزدیک می‌شود.

1428