پیش‌بازی نساجی - آلومینیوم؛ به یاد فینال در اولین بازی جام

پیش‌بازی نساجی - آلومینیوم؛ به یاد فینال در اولین بازی جام

پایگاه خبری فوتبالی- فینالیست‌های دو دوره قبلی جام حذفی در اولین مرحله ورود لیگ برتری‌ها به این مسابقات باید به مصاف هم بروند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، نساجی مازندران باید در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از آلومینیوم اراک پذیرایی کند. دیداری که یادآور مسابقه فینال جام حذفی بین دو تیم در دو دوره قبل مسابقات جام حذفی است که در نهایت تیم قائمشهری توانست به برتری رسیده و کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

نساجی این فصل نتایج مناسبی نگرفته و علاوه بر حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، وضعیت بغرنجی هم در جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد. مازنی‌ها با کسب ۱۰ امتیاز از ۱۵ بازی با قرارگیری در رتبه پانزدهم به نیم فصل رسیدند و حالا با تغییر سرمربی و تقویت در نیم فصل به دنبال فاصله گرفتن از خطر سقوط هستند. سرخ‌های نساجی‌چی در پنج دیدار اخیر خود رنگ برد را ندیده‌اند و باید دید آلکاراز اسپانیایی می‌تواند اولین پیروزی خود را در نیمکت تیم جدیدش به دست بیاورد یا نه.

در مقابل آلومینیوم اراک با بازیکنان جوان توانسته با مجتبی حسینی نتایج مناسبی بگیرد و در رده هشتم جدول قرار دارد. سبزپوشان اراکی در مسابقه لیگ برتری دو تیم در نیم فصل اول با تک گل احسان قهاری، مدافع سابق نساجی، این تیم را در قائمشهر شکست دادند و حالا امیدوارند با تکرار این نتیجه بتوانند اولین بازی جام حذفی خود را هم با موفقیت پشت سر بگذراند.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران

نساجی - آلومینیوم

جمعه ۲۰ بهمن ساعت ۱۵

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

1997