پیش‌بازی ملوان - شهر راز شیراز؛ رونمایی از تغییر چهره تیم تارتار

پیش‌بازی ملوان - شهر راز شیراز؛ رونمایی از تغییر چهره تیم تارتار

پایگاه خبری فوتبالی- اولین بازی ملوان با جذب بازیکنان نامی در نیم فصل دوم برابر تیم لیگ یکی شهر راز شیراز خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه سیروس قایقران از تیم لیگ یکی شهر راز شیراز پذیرایی خواهد کرد. دیداری که اولین مسابقه تیم مهدی تارتار در نیم فصل دوم خواهد بود؛ تیمی که با جذب بازیکنان نامی به عنوان بازیکن سرباز، قاعدتاً چهره مدعی‌تری هم در نیم فصل دوم خواهد داشت.

ملوان این فصل با تغییر سرمربی و حضور مهدی تارتار تبدیل به تیمی مدعی شده و جزو بالانشینان جدول رده‌بندی است. قوهای سپید با کسب ۲۴ امتیاز از ۱۵ بازی در رتبه ششم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند و با تیم صدرنشین هشت امتیاز اختلاف دارند.

انزلی‌چی‌ها همچنین باتوجه به اینکه تنها تیم نظامی لیگ برتری در حال حاضر هستند، توانستند در نیم فصل تقویت بسیار خوبی داشته باشند و پای بازیکنان مطرح لیگ برتری از جمله میلاد سرلک، محمد عمری و حبیب فرعباسی را به انزلی بکشانند. شاگردان تارتار که نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی دارند، اولین بازی جام حذفی خود را باید در شهر خودی و برابر تیمی لیگ یکی تجربه کنند.

حریف ملوان تیم شهر راز شیراز است که با کسب ۲۵ امتیاز از ۱۸ بازی در رتبه هفتم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان قرار دارد. تیمی که هدایت آن بر عهده ستار زارع است و نتیجه بدی در سال اول حضور خود در لیگ یک نگرفته است. مهرداد بشاگردی، وحید خشتان، میلاد غریبی و علی آل‌ کثیر از بازیکنان نسبتاً شناخته شده تیم شیرازی هستند که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند و باید دید نارنجی‌های استان فارس در برابر ملوان چه عملکردی خواهند داشت.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران

ملوان - شهر راز شیراز

جمعه ۲۰ بهمن ساعت ۱۵

ورزشگاه سیروس قایقران انزلی

1997