الهلال قهرمان تورنمنت ۳ جانبه ریاض شد

الهلال قهرمان تورنمنت ۳ جانبه ریاض شد

پایگاه خبری فوتبالی- تورنمنت ۳ جانبه ریاض با قهرمانی الهلال به پایان رسید

به گزارش فوتبالی ، تورنمنت ۳ جانبه ریاض بین تیم های الهلال، اینتر میامی و النصر که در حال برگزاری بود در نهایت با قهرمانی شاگردان ژرژ ژسوس در تیم الهلال به پایان رسید. در مسابقه فینال این رقابت ها که آخرین دیدار این تورنمنت محسوب می شد دو تیم الهلال و النصر در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف هم رفتند. این بازی در شرایطی برگزار شد که در دو بازی قبلی، الهلال با نتیجه چهار بر سه اینتر میامی را شکست داد و النصر نیز با شش گل از سد این حریف آمریکایی خود گذشته بود.

در نیمه اول این دیدار و در دقیقه ۱۷ تیم الهلال با ضربه سرگی میلنکویچ‌ ساویچ و روی پای سعود عبدالحمید گل اول را وارد دروازه النصر کرد و در ادامه و دقیقه ۳۱ سالم الدوساری کاپیتان تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال روی پاس مالکوم برزیلی گل دوم الهلال را هم به ثمر رساند و با وجود تلاش های تیم النصر برای جبران شکست نیمه اول در نهایت بازی با نتیجه ۲-۰ به سود الهلال به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم النصر برای جبران باخت نیمه  اول تلاش کرد و همبازیان کریستیانو رونالدو برای گلزنی تلاش کردند اما در نهایت در نیمه دوم گلی از خط دروازه دو تیم عبور نکرد. کریستیانو رونالدو در این دیدار در امر گلزنی ناموفق بود و فقط دقیقه ۵۳ یک کارت زرد از داور بازی دریافت کرد. در نهایت این بازی با حساب بازی ۲-۰ به سود الهلال به پایان رسید و و شاگردان ژرژ ژسوس در تیم الهلال قهرمان تورنمنت ۳ جانبه ریاض شدند.

۱۰۰۹