اطمینان منچستر سیتی از جذب هدف جدید خود

اطمینان منچستر سیتی از جذب هدف جدید خود

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر سیتی اطمینان دارد که قادر خواهد بود تا نگرانی‌های موجود را برطرف خواهد کرد و قرارداد مورد انتظار ساویو از تروا را، تکمیل خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، سیتی برای جذب ساویو، با تیم فرانسوی تروا، در حال مذاکره بوده است. این بازیکن در این فصل، به صورت قرضی در تیم آماده خیرونا حضور داشته اما این انتقال به این دلیل که باشگاه تروا، بخشی از گروه فوتبالی سیتی محسوب می‌شود، شرایط پیچیده ای دارد. خیرونا نیز همین شرایط را دارد اما حضور قرضی ساویو در این تیم اسپانیایی، باعث می‌شود تا این مسئله برای سیتیزن‌ها مشکل ساز نشود.

گزارش‌ها حاکی از این هستند که لیگ جزیره احتمالا برای این انتقال، یک ارزیابی منصفانه به انجام خواهد رساند، هرچند توافق کاملی بر روی این موضوع، انجام نگرفته است. زمانی که منچستر سیتی، قیمت نهایی این انتقال را تایید کند، لیگ جزیره تصمیم خواهد گرفت تا در اینباره تحقیق کند یا نه. در صورتی که مبلغ این انتقال خیلی کم باشد، که به نفع سیتیزن‌هاست و یا در صورتی که مبلغ خیلی زیاد باشد، لیگ برتر انگلیس، بررسی‌های لازم در این زمینه را به انجام خواهد رساند.

منابع معتبر، ادعا داشته اند که ساویو می‌تواند در حدود 30 میلیون یورو قیمت گذاری شود و مبالغ نزدیک به این میزان، می‌تواند تاییدیه لیگ برتر انگلیس را دریافت کند. 

مسئولان منچستر سیتی، از این موضوع به خوبی آگاه هستند و با این وجود اطمینان دارند که اولین پیشنهاد آن‌ها، با موفقیت به ثمر خواهد نشست.

2102