سوال روز/ خداداد چرا از تیم ملی جدا شد؟

سوال روز/ خداداد چرا از تیم ملی جدا شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- خداداد عزیزی چرا از تیم ملی جدا شد؟ این سوالی است که تا امروز پاسخ شفافی به آن داده نشده بود اما بالاخره دستیار سابق قلعه‌نویی دلیل آن را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از تصمیمات عجیبی که امیرقلعه‌نویی بعد از حضور به عنوان سرمربی تیم ملی گرفت انتخاب خداداد عزیزی به عنوان دستیار بود. البته همانطور که پیش‌بینی می‌شد این همکاری مدت زمان زیادی طول نکشید و در اتفاقی عجیب‌تر خداداد بدون این که دلیلی را عنوان کند از تیم ملی جدا شد.

خداداد که این روزها میهمان ثابت شبکه ورزش است و از هر دری صحبت کرده است حتی در این برنامه هم در مورد دلیل جدایی‌اش صحبتی نکرد تا این که بعد از پایان بازی با قطر و حذف ایران بالاخره گذری به اتفاقات زمان حضورش در این تیم زد. 

خداداد که از او پرسیده شد که آیا دلیل جدایی‌اش بدون تاکتیک بودن تیم ملی بوده یا نه گفت:« من نمی‌خواهم این بحث را که در مورد مسائل شخصی من است اینجا مطرح کنم. من تکذیب می‌کنم که به خاطر تاکتیک از تیم ملی آمدم بیرون. من اگر جایی کار می‌کنم نمی‌تونم مسائلی را مثلا به نام بی‌حرمتی را قبول کنم. من به خاطر این که حرمتم در آنجا حفظ نشد از تیم ملی جدا شدم. در مورد تاکتیکی می‌گویم که ما امروز برنامه خاصی برای بازی نداشتیم. تعارف نداریم که. ما امروز خوب بازی نکردیم اما با همین بازی بد هم موقعیت داشتیم اما این حرف که ما برنامه و تاکتیک خاصی نداریم درست است. برنامه‌های ترکیبی و دور زدن نداشتیم اما در هر صورت با همین تفاسیر قطر را تحت فشار گذاشتیم و شانس گل و تیر دروازه داشتیم و اگر یکی از آنها گل می‌شد دیگر این انتقادات مطرح نبود

4326