مدافع سابق منچسترسیتی جانشین فن‌دایک در لیورپول می‌شود؟

مدافع سابق منچسترسیتی جانشین فن‌دایک در لیورپول می‌شود؟

پایگاه خبری ف وتبالی - لیورپول شرایط خرید مدافع سابق منچسترسیتی را به عنوان جانشین بلندمدت ویرجیل فن دایک زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، فن دایک از فصل 18-2017 وارد باشگاه لیورپول شده است که سرخ پوشان با هزینه 75 میلیون پوندی و جذب او از ساوتهمپتون صاحب یکی از بهترین مدافعان سالهای اخیر فوتبال دنیا شدند.  فن دایک به لیورپول کمک کرد تا فاتح لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا شود و در این فصل به بهترین فرم خود برگشته است. البته ویرجیل در بازی لیورپول و آرسنال مرتکب اشتباهی فاحش شد. 

لیورپول که در حال برنامه ریزی برای آینده بدون کلوپ است، شرایط خرید یکی از مدافعان لیگ انگلیس را زیر نظر گرفته است. استاندارد گزارش داده است که مدیران لیورپول در فکر خرید توسین آدارابیویو هستند، بازیکنی که در پایان فصل به اتمام قراردادش با فولام می رسد. 

قرارداد آداربیویو در این تابستان به اتمام می رسد و میلان نیز به این مدافع علاقمند است. لیورپول در نظر دارد که این مدافع 26 ساله را به خدمت بگیرد. در حقیقت سرخ ها به خرید بازیکنان انگلیسی در تابستان پیش رو نیاز دارند تا قوانین حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از نظر تعداد بازیکنان بومی رعایت کنند. 

تلاش های فولام برای تمدید قرارداد این بازیکن که متولد شهر منچستر است، ناکام بوده است.  آداربیویو بدین ترتیب می تواند به عنوان گزینه ای برای جانشینی فن دایک در آینده، راهی آنفیلد شود.  این مدافع در آکادمی منچسترسیتی رشد کرده و هشت بازی هم در تیم بزرگسالان برای آنها داشته اما هرگز در لیگ انگلیس برای سیتی به میدان نرفته است. وی تجربه انتقال قرضی به وست برومویچ و بلکبرن روورز را هم داشته است. این بازیکن در این فصل یازده بازی در فولام در لیگ انگلیس داشته و یک گل زده است. 

4125