عکس؛ پیراهن یوونتوس بر تن بوکسور اسطوره‌ای

عکس؛ پیراهن یوونتوس بر تن بوکسور اسطوره‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - مایک تایسون بوکسور سرشناس و بازنشسته یک پیراهن فوتبالی دیگر را به کلکسیون شگفت انگیز خود اضافه کرد چرا که با پیراهن یوونتوس در فصل 24-2023 عکس گرفت.

به گزارش فوتبالی، تایسون 57 ساله به تورین سفر کرده است تا در ضبط فیلم اکشن "بانی من" شرکت کند، یک فیلم سوپرقهرمانی جدید که آندره آ یروولینو به عنوان تهیه کننده و انریکو رمرت به عنوان نویسنده در آن فعالیت می کنند.

تایسون که  در کنفرانس مطبوعاتی در مورد حضورش در این پروژه حاضر شده بود، اعلام کرد که قرار است که در این فیلم نقش یک سوپرقهرمان مولتی میلیونر را بازی کند که به دنبال گرفتن انتقام خودکشی خواهرش است. 

تایسون در سفر به تورین به یکی از فروشگاه های باشگاه یوونتوس رفت و پیراهن این تیم را خرید و به تن کرد. باشگاه یوونتوس، تصویری از تایسون با پیراهن این تیم را منتشر کرد و نوشت:" تمرین یووه خیلی سرسخت تر خواهد شد!"

تایسون در سال 2010 در لندن پیراهن باشگاه پیتربورو را به تن کرد که در ان زمان گفت که هرگز اسم این باشگاه را نشنیده است! البته او تجربه پوشیدن پیراهن های آرژانتین، انگلیس، برزیل، رنجرز، اسکاتلند، منچستریونایتد، ولورهمپتون و بنفیکا را داشته است و به نظر می رسد که کلا به تیم خاصی علاقه ندارد و هر پیراهنی که به دستش برسد را به تنش می کند! 

4125