حمله هنک کنگی‌ها به مسی: لئو دروغگو است و حق بازگشت به کشور ما را ندارد!

حمله هنک کنگی‌ها به مسی: لئو دروغگو است و حق بازگشت به کشور ما را ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - یک نماینده مجلس هنگ کنگ خواستار آن شد تا مسی به خاطر رفتار "مشمئنزکننده ای" که باعث خشم هواداران شده، به این کشور ممنوع الورود شود!

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی در بخشی از تور پیش فصل خود به هنگ کنگ سفر کرده بود و قرار بود که به مصاف منتخب فوتبال این کشور برود. هزاران هوادار بلیت های گرانقیمت این بازی را خریده بودند تا مسی را از نزدیک تماشا کنند اما بازیکن آرژانتینی به علت مصدومیت در بازی حضور پیدا نکرد. 

اینتر میامی در روز یکشنبه مقابل منتخب هنگ کنگ با نتیجه چهار بر یک پیروز شد که مسی به میدان نرود و دلیل غیبت او نیز مصدومیتی شدید بود.  بدین ترتیب 38 هزار هوادار با خشم و ناراحتی از ورزشگاه هنک کنگ خارج شدند. بسیاری از آنها با خشم، مسی و دیوید بکام را هو کردند و خواستار پس گرفتن بلیت های خود شدند. 

مسی تنها سه روز پس از غیبت در هنک کنگ، با آمادگی در بازی اینتر میامی و ویسل کوبه حضور پیدا کرد تا خشم مقامات سیاسی هنک کنگ بیشتر شود. در حقیقت نشریه گلوبال تایمز مدعی است که مسی و اینتر میامی برای غیبتشان در این بازی، دلایل سیاسی داشته اند و می خواستند آبروی کشور هنگ کنگ را ببرند!

رجینا ایپ عضو پارلمان کشور هنک کنگ مدعی است که اینتر میامی و مسی به شکل محاسبه شده و عامدانه به آنها آسیب زده اند. وی اظهار داشت :" مسی دیگر نباید حق ورود به کشور هنگ کنگ را داشته باشد. دروغ ها و ریاکاری او نفرت انگیز است. مردم هنگ کنگ از مسی، اینتر میامی و هاله سیاه پشت آنها متنفر هستند."

4125