تماس مربی سرشناس ایتالیایی با بارسلونا

تماس مربی سرشناس ایتالیایی با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که وکلای آنتونیو کونته با بارسلونا تماس گرفته اند و این مربی را به عنوان گزینه جانشینی ژاوی هرناندز پیشنهاد داده اند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی پس از شکست پنج بر سه بارسلونا مقابل ویارئال در ورزشگاه مونجوییک اعلام کرد که در پایان فصل استعفا خواهد داد. در این مدت نامهای زیادی نظیر یورگن کلوپ، رافا مارکز، سرجیو کونسیسائو و هانسی فلیک پیرامون نیمکت تیم کاتالان مطرح شده اند. دکو مدیر ورزشی بارسا البته اعلام کرده که با هیچ گزینه ای برای فصل آینده صحبتی نشده است چرا که فعلا تمرکز این باشگاه روی فصل جاری است. 

حالا اسپورت گزارش داده است که وکلای کونته با مدیران بارسلونا تماس گرفته اند و این مربی ایتالیایی را پیشنهاد داده اند. این مربی تجربه بالایی دارد و جزئی از مربیان درجه یک محسوب می شود. بارسا پس از ژاوی به دنبال استخدام یک مربی باتجربه است که  بتواند رختکن را به خوبی مدیریت کند و به همین خاطر گزینه هایی نظیر رافا مارکز به خاطر تجربه کمشان شانس بالایی ندارند.

کونته در دوران مربیگری خود چهار بار قهرمان سری آ شده است و در سال 2017 نیز چلسی را به ششمین و آخرین قهرمانی آنها در لیگ انگلیس رساند. این مربی از زمان جدایی از تاتنهام در مارس 2023 بدون تیم بوده است. 

4125