شکایت بارسلونا از زنیت بر سر یکی از بندهای قرارداد مالکوم

شکایت بارسلونا از زنیت بر سر یکی از بندهای قرارداد مالکوم

پایگاه خبری فوتبالی- دو باشگاه بارسلونا و زنیت، بر سر یکی از بندهای قرارداد مالکوم، به مشکل خورده‌اند و قرار است مدیران بارسا از باشگاه زنیت شکایت کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در سال‌های اخیر به‌خاطر بدهی‌ها و مشکلات مالی، سعی داشته تا از هر طریقی که می‌تواند درآمدزایی کند. از فروش منابع باشگاه و فعال‌سازی اهرم‌های اقتصادی، تا اجاره ورزشگاه نیوکمپ برای برگزاری مراسمات جشن عروسی.

فروش بازیکنان، یکی دیگر از راه‌های باشگاه برای درآمدزایی بود. آن‌ها در این سال‌ها بازیکنان زیادی را به فروش رساندند و هنوز هم در پی فروش بازیکنان خود هستند بلکه بتوانند از قوانین فیرپلی مالی لالیگا تبعیت کنند. در آخرین خبرها آمده است که ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسلونا یکی از گزینه‌های اصلی است. در روزهای اخیر نیز، صحبت‌هایی مبنی بر فروش رافینیا و حتی رونالد آرائوخو شد.

بارسلونا سال 2019، برای درآمدزایی، وینگر برزیلی خود، یعنی مالکوم را به زنیت فروخت و حالا کار این دو باشگاه به دادگاه کشیده است. بارسلونا قصد دارد به دادگاه حاکمیت ورزشی برای تصمیم‌گیری در مورد مبلغ انتقالی که زنیت سن پترزبورگ برای مالکوم وینگر برزیلی پرداخت کرده است، شکایت کند. این بازیکن 26 ساله که اکنون در عربستان برای الهلال بازی می‌کند، در سال 2019 با مبلغ 41.5 میلیون یورو از بارسلونا به غول روسیه پیوست.

اختلاف دو باشگاه بر سر پرداخت یکی از متغیرهای قرارداد است. بلوگرانا ادعا می‌کند که برای صعود زنیت به لیگ قهرمانان اروپا 490 هزار یورو طلبکار است، در حالی که زنیت ادعا دارد که آنها مسئولیتی در قبال این مبلغ ندارند، زیرا آنها هرگز در لیگ قهرمانان اروپا شرکت نکردند. یوفا تیم‌های روسی را به دلیل تهاجم به اوکراین از حضور در مسابقات منع کرد.

1428