آرسنال ستاره برنتفورد را در تابستان راحت‌تر جذب می‌کند

آرسنال ستاره برنتفورد را در تابستان راحت‌تر جذب می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال در این زمستان سعی داشت ایوان تونی را به خدمت بگیرد، اما باشگاه برنتفورد مبلغ 100 میلیون پوند برای او درخواست کرد؛ اما به نظر می‌رسد که توقعات مالی برنتفورد در تابستان پیش‌رو کمتر از نقل و انتقالات ژانویه باشد.

به گزارش فوتبالی، ایوان تونی، مهاجم باشگاه برنتفورد یکی از اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه آرسنال در تابستان 2024 است. فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس حوزه فوتبال مدعی شده است که این بازیکن نسبت به گذشته افت قیمت داشته و آرسنال راحت‌تر می‌تواند او را به خدمت بگیرد. به گفته این خبرنگار ایتالیایی، برنتفورد به احتمال زیاد به ایوان تونی اجازه خواهد داد که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با قیمتی کمتر از زمستان امسال این باشگاه را ترک کند.

توماس فرانک، سرمربی زنبورها دیروز به طور علنی در مورد آینده تونی صحبت کرد، و حالا رومانو وضعیت را بیشتر توضیح داده است، و بیان کرده است که با توجه به این‌که تنها 18 ماه به پایان قراردادش باقی مانده، بدیهی است که باشگاه انگلیسی از خواسته‌های خودش کوتاه بیاید و با مبلغ کمتری تونی را به فروش برساند.

رومانو در گفتگوی اختصاصی با رسانه CaughtOffside گفت: «توماس فرانک علناً در مورد احتمال جدایی ایوان تونی در پایان این فصل صحبت کرده است. فقط یک سال از قرارداد او باقی مانده است، بنابراین قیمت او احتمالا کمتر از 100 میلیون پوندی خواهد بود که برنتفورد در نقل و انتقالات زمستانی درخواست کرد.»

او در ادامه توضیح داد: «فکر می‌کنم این شرایط طبیعی است و حتی اگر فرانک چیزی نمی‌گفت هم می‌شد چنین چیزی را حدس زد. معمولا باشگاه‌ها در زمستان دست به خرید بزرگ نمی‌زنند، چون در تابستان وضعیت متفاوت است و می‌توان با هزینه کمتر بازیکنان را جذب کرد.»

بن جیکوبز، از دیگر خبرنگاران سرشناس و معتبر فوتبال اروپا نیز پیش از این تایید کرده بود آرسنال در تابستان برای جذب ایوان تونی تلاش می‌کند.

1428