سرمربی موفق خیرونا مورد توجه آبی‌های لندن

سرمربی موفق خیرونا مورد توجه آبی‌های لندن

پایگاه خبری فوتبالی- میشل سانچز، سرمربی خیرونا یکی از گزینه‌های باشگاه چلسی برای جانشینی مائوریتسیو پوچتینو است.

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو پوچتینو این هفته‌ها شرایط خوبی در باشگاه چلسی ندارد. علی‌رغم پیروزی شیرین شب گذشته این تیم مقابل استون ویلا در جام حذفی، اما دو شکست چهار گله مقابل لیورپول و ولورهمپتون، باعث شده تا سرمربی آرژانتینی بیشتر از همیشه خطر اخراج و برکناری را احساس کند.

فشار روی پوچتینو در استمفوردبریج در حال افزایش است؛ چون هنوز نتایج این تیم نوسانی است و هواداران احساس می‌کنند پیشرفتی در تیمشان حاصل نشده است. با وجود هزینه‌های هنگفتی که باشگاه چلسی در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر انجام داد، اما در رتبه یازدهم جدول قرار دارد و 15 امتیاز تا رسیدن به سهمیه اروپایی فاصله دارد.

حالا رسانه‌ها خبر داده‌اند که با ادامه این روند، پوچتینو در چلسی ادامه نخواهد داد و احتمالا مدیران باشگاه به سراغ گزینه‌های دیگری می‌روند. میشل سانچز، سرمربی موفق این فصل خیرونا نامزد جایگزینی او است. خیرونا با هدایت میشل در حال حاضر در رده دوم لالیگا قرار دارند. آن‌ها با وجود هزینه نسبتا کمی که انجام دادند، از بارسلونا و اتلتیکو مادرید بهتر عمل کردند.

پس از نمایش این فصل خیرونا، طبیعی است که نام میشل در لیست سرمربیان احتمالی باشگاه‌های بزرگ دیده شود. برخی از مدیران بارسلونا اعتقاد دارند او باید جانشین ژاوی هرناندز شود. همچنین او یکی از گزینه‌های نیوکاسل در صورت جدایی احتمالی ادی هاو است. از طرف دیگر، برخی خبرنگاران مدعی شده‌اند که این سرمربی اسپانیایی، می‌تواند جانشین مناسبی برای پپ گواردیولا در منچسترسیتی باشد و با توجه به مالکیت مشترک دو باشگاه، این انتقال محتمل به نظر می‌رسد.

1428