زیلینسکی در آستانه امضای قرارداد با اینتر

زیلینسکی در آستانه امضای قرارداد با اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- اینتر در آستانه جذب نهایی پیوتر زیلینسکی از ناپولی است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از نشریه گاتزتا دلا اسپورت باشگاه اینتر در آستانه توافق نهایی با هافبک هجومی باشگاه ناپولی است. به گزارش این نشریه، اینتر در آستانه توافق اولیه با پیوتر زیلینسکی قرار دارد تا او را در ماه جولای به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. این در حالی است که قرارداد این هافبک ۲۹ ساله لهستانی با ناپولی در ژوئن ۲۰۲۴ به اتمام می‌رسد.

پیوتر زیلینسکی بازیکن لهستانی و ملی پوش باشگاه ناپولی که از مهره‌های کلیدی این تیم نیز به حساب می‌آید، در تابستان قراردادش با پارتنوپی به پایان می‌رسد و با این شرایط به نظر می‌رسد که او با اینتر بر سر انتقال به این باشگاه در پنجره نقل‌ و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴ به توافق رسیده است.

قرار است این بازیکن لهستانی قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۸ با نراتزوری امضا کند. دی لورنتیس مالک باشگاه ناپولی حدود یک ماه پیش آخرین پیشنهاد خود شامل ۵ میلیون حقوق خالص در هر فصل به اضافه بند آزادسازی ۲۰ میلیونی را به زیلینسکی ارائه کرد که بین دو طرف توافقی حاصل نشد. این بازیکن در اینتر ۴.۵ میلیون دستمزد خواهد داشت و در کنار آن پاداش امضا قرارداد و حق تصویر خود را نیز دریافت خواهد کرد.

۱۰۰۹