بهترین گزینه جانشینی ژاوی از نظر ستاره سابق بارسلونا و آرسنال

بهترین گزینه جانشینی ژاوی از نظر ستاره سابق بارسلونا و آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی معتقد است که یورگن کلوپ، سرمربی سابقش بهترین گزینه برای جانشینی ژاوی هرناندز در بارسلوناست.

به گزارش فوتبالی، پیر امریک اوبامیانگ که سابقه بازی کردن زیر نظر یورگن کلوپ در بروسیا دورتموند به مدت 2 سال را دارد، به بارسلونا پیشنهاد داد تا در تابستان آینده، این سرمربی آلمانی را به عنوان جانشین ژاوی انتخاب کند. هر دو سرمربی در ماه گذشته اعلام کردند که در پایان فصل از تیم هایشان جدا خواهند شد. حالا علیرغم آن که کلوپ اعلام کرده می خواهد برای مدتی از فوتبال دور باشد، اما اوبا معتقد است که کلوپ می تواند در نیوکمپ خوش بدرخشد. 

اوبامیانگ به جرارد رومرو گفت: "کلوپ به شما همه چیز می دهد. او انرژی زیادی دارد و جام های بزرگی فتح کرده و یک سرمربی فوق العاده است. اگر بارسلونا شانسی برای جذب او داشته باشد، باید سریع دست به کار شود. من با او در دورتموند خیلی راحت بودم و به نظرم یک گزینه منطقی و ایده آل برای بارسلونا است."

ژاوی در فصل گذشته موفق شد با بارسلونا به مقام قهرمانی لالیگا و سوپر کاپ برسد، اما در این فصل اوضاع مناسبی ندارد. آن ها با 8 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین در رده سوم هستند و از کوپا دل ری نیز حذف شده اند.

4416