تغییر موضع امیر قلعه‌نویی؛ زمان تغییر نسل تیم ملی فرا رسید؟

تغییر موضع امیر قلعه‌نویی؛ زمان تغییر نسل تیم ملی فرا رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی- امیر قلعه‌نویی اظهارات متفاوتی را نسبت به حرف‌های قبلی‌اش درباره زمان انجام تغییر نسل تیم ملی داشته است.

به گزارش فوتبالی، امیر قلعه‌نویی سرمربی ایران پس از بازی با قطر مدعی شد که از الان باید به فکر تغییرات باشد و باید یک‌سری نیروهای جوان‌تر وارد چرخه تیم ملی شود و تغییرات بالای ۶۰ درصد ایجاد کند که هم تیم جوان شده باشد و هم از نظر نتیجه عقب نیفتد.

این در حالی است که سرمربی تیم ملی پیش از این و در یکی از نشست‌های خبری خود گفته بود نسل کنونی تیم ملی حتی در جام جهانی آینده هم می‌تواند بازی کند و به نوعی با این گفته این‌طور به نظر می‌رسید که قلعه‌نویی هنوز به فکر ایجاد تغییرات اساسی در لیست نفرات مدنظرش خود نیست.

صحبت‌هایی که در تضاد با یکدیگر قرار دارند و حالا به درستی مشخص نیست تیم ملی برای بازی‌های بعدی خودش که پس از جام ملت‌ها خواهد بود دست به تغییر زده و از بازیکنان جوان‌تر هم دعوت می‌کند یا نه؛ در ابتدای انتشار لیست ملی‌پوشان برای اعزام به جام ملت‌ها بابت مسن بودن تیم ایران انتقادهایی به قلعه‌نویی شده بود.

حال باید منتظر ماند و دید قلعه‌نویی به جدیدترین اظهارات خود چقدر وفادار خواهد بود و آیا شاکله ۶۰ درصدی تیم ملی پس از جام ملت‌های آسیا عوض خواهد شد یا خیر.

1997