پیش‌بینی اسطوره آلمانی از تیم آینده ژابی آلونسو

پیش‌بینی اسطوره آلمانی از تیم آینده ژابی آلونسو

پایگاه خبری فوتبالی - باستین شواین اشتایگر ستاره سابق آلمانی معتقد است که ژابی آلونسو واقعا به نشستن روی نیمکت لیورپول فکر می کند. 

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ در اواخر ماه ژانویه به صورت رسمی اعلام کرد که در پایان فصل از لیورپول جدا خواهد شد و بدین صورت، دوران 9 ساله کلوپ در آنفیلد به پایان خواهد رسید. اما حالا بحث جانشین کلوپ در رسانه های بریتانیایی بسیار داغ است و هر روز نام جدیدی در لیست نامزدهای جانشینی کلوپ به چشم می خورد. 

یکی از مهم ترین اسم های لینک شده به نیمکت لیورپول، ژابی آلونسو است که در این فصل عملکردی خارق العاده با بایر لورکوزن داشته و فعلاً با 2 امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ در صدر جدول قرار دارد. حالا باستین شواین اشتایگر که سابقه بازی در بایرن مونیخ و منچستریونایتد را دارد، به خبرنگاران گفت: "من ژابی را می شناسم و فکر می کنم رویای بزرگ او، مربیگری در لیورپول است. می توانستم تصور کنم که او در همین تابستان به لیورپول خواهد رفت و جانشین کلوپ خواهد شد."

ژابی آلونسو در بین سال های 2004 تا 2009 برای قرمزهای مرسی ساید بازی کرد و حتی توانست به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 زیر نظر رافا بنیتز برسد.

4416