توجه ویژه بارسلونا ستاره اسپانیایی این فصل لالیگا

توجه ویژه بارسلونا ستاره اسپانیایی این فصل لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در نظر دارد تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، الکس گارسیا، هافبک اسپانیایی خیرونا را به خدمت بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا از ماه گذشته توجه زیادی به الکس گارسیا داشت، اما به خاطر محدودیت های مالی و قوانین لالیگا، نتوانست کاری در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه انجام دهد. این بازیکن، مدیر برنامه هایش و باشگاه خیرونا می دانند که بارسلونا در تابستان برای جذب الکس گارسیا اقدام خواهد کرد. بارسا می خواهد خط هافبکش را تقویت کند و الکس گزینه اصلی کاتالان هاست. 

به نقل از موندو دپورتیوو، حتی ژاوی نیز چند بار در مصاحبه هایش به صورت علنی علاقه اش را به الکس گارسیا اعلام کرد. حالا با وجود استعفای ژاوی، به نظر نمی رسد که وقفه ای در اقدام بارسا برای خرید گارسیا شکل بگیرد و خوان لاپورتا و دکو به دنبال او خواهند رفت. قیمت این بازیکن، حدود 25 میلیون یورو تخمین زده شده، اما بلوگرانا امیدوار است که بتواند این بازیکن را با رقم 15 میلیون یورو به خدمت بگیرد. الکس گارسیا نیز به صورت علنی اعلام کرده که دوست دارد در فصل آینده، پیراهن آبی اناری ها را بر تن کند و برای غول های کاتالونیا بازی کند. 

ژاوی در این فصل، مصدومان زیادی در خط هافبک داشت و همین موضوع یکی از دلایل اختلاف 8 امتیازی آن ها با رئال صدرنشین است.

4416