چلسی علاقه مند به جذب ستاره خط هافبک اینتر

چلسی علاقه مند به جذب ستاره خط هافبک اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی به دنبال جذب نیکو بارلا، هافبک خلاق ایتالیایی اینتر است.

به گزارش فوتبالی، گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی برای تقویت خط هافبک خود، می‌خواهد برای جذب نیکو بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر اقدام کند. مدیران اینتر قصد دارند برای جذب بارلا، روملو لوکاکو را وارد معامله کنند و پیشنهاد معاوضه ارائه بدهند. لوکاکو بهترین دوران فوتبالش را در نراتزوری گذراند و زیر نظر آنتونیو کونته، تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان جهان شد.

بر اساس گزارشی نشریه ایتالیایی توتومرکاتو، نیکولا بارلا، ترجیح می‌دهد در صورت جدایی از اینتر، به تیمی ملحق شود که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند و با شرایط فعلی، بعید است آبی‌ها بتوانند جواز حضور در این تورنمنت را به دست بیاورند.

بارلا می‌تواند در کنار دیگر هافبک‌های چلسی، یعنی انزو فرناندز و مویزس کایسدو، یک خط هافبک رویایی و پرستاره تشکیل دهد، اما مانع بزرگ بر سر راه چلسی این است که آن‌ها در حال حاضر مقصد جذابی برای ستاره‌های بزرگ نیستند و اگر می‌خواهند به جذب بازیکنان بزرگ فکر کنند، باید دوباره تیمی رقابتی بسازند.

روملو لوکاکو هم که در ابتدای فصل، یک بار دیگر در آستانه انتقال قرضی به اینتر قرار داشت، در نهایت تصمیم گرفت به آ اس رم بپیوندد و شاگرد ژوزه مورینیو شود. او در تابستان 2024 به چلسی بازمی‌گردد، اما گفته می‌شود شیرهای لندن تمایلی به حفظ او ندارند.

با توجه به حضور مهاجمانی همچون لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام، و البته حضور احتمالی مهدی طارمی، شاید اینتر نیازی به این مهاجم بلژیکی نداشته باشد.

1428