کارنامه ضعیف مشعل برشام مقابل تیم‌های ایرانی؛ 7 بازی و یازده گل خورده!

کارنامه ضعیف مشعل برشام مقابل تیم‌های ایرانی؛ 7 بازی و یازده گل خورده!

پایگاه خبری فوتبالی – عملکرد مشعل برشام، دروازه‌بان تیم ملی قطر در برابر تیم‌های ایرانی فاجعه‌بار بوده است. 

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که کمتر از نیم ساعت دیگر تیم ملی ایران باید در برابر قطر به میدان برود آمار نشان می‌دهد دروازه‌بان عنابی‌ها از ایران و البته تیم‌های ایرانی خاطرات خوشی ندارد. 

مشعل برشام محمد که از سال 2018 و با پوشیدن پیراهن السد بیشتر شناخته شد از همان روزهای اول دروازه‌بانی‌اش در سطح اول آسیا به پست تیم‌های ایرانی خورد و نتوانست نمایش قابل قبولی داشته باشد. 

در لیگ قهرمانان آسیا 2018 برشام دو بار در برابر استقلال قرار گرفت و 3 گل را دریافت کرد که البته یکی از گل‌های دریافتی‌اش بسیار جالب بود. او پاس به عقب مدافع خودی توپ را نتوانست کنترل کند و به طرز عجیب و غریبی دروازه‌اش گشوده شد. برشام در نیمه‌نهایی همان فصل هم در تهران در برابر پرسپولیس قرار گرفت و از سیامک نعمتی گل خورد تا قرمزها با همان گل به فینال مسابقات راه پیدا کنند. 

داستان برشام محمد و تیم‌های ایرانی به اینجا ختم نمی‌شود و این دروازه‌بان قطری به جز این سه مسابقه، در چهار بازی دیگر در برابر تیم‌های ایرانی فولاد، سپاهان و تیم ملی ایران قرار گرفت که به جز یک بازی درهمه بازی‌های دیگر دروازه‌اش باز شده و اصلا نتوانسته نمایش خوبی برابر مهاجمان ایرانی داشته باشد. 

 در مجموع مشعل برشام 7 بار مقابل تیم‌های ایرانی قرار گرفته است و به جز یک مسابقه که جدال السد و فولاد بود و دروازه‌اش را بسته نگه داشت در همه بازی‌ها گل خورده و بهتر است بگوییم 11 بار دروازه‌اش در برابر تیم‌های ایرانی گشوده شده است. 

 

9098