بنزما با سرمربی الاتحاد دعوا کرد و تمرین را ترک کرد!

بنزما با سرمربی الاتحاد دعوا کرد و تمرین را ترک کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - حاشیه های کریم بنزما در الاتحاد تمامی ندارد.

به گزارش فوتبالی، بنزما پس از چند هفته حضور در تعطیلات و کنار گذاشته شدن از تیم، به تمرینات الاتحاد برگشت اما شروع کارش خوشایند نبود. در حقیقت به نظر می رسد که مهاجم سابق رئال مادرید همچنان با مربی الاتحاد و باشگاه عربستانی تعامل ندارد. 

کریم بنزما دوشنبه به تمرینات گروهی الاتحاد اضافه شد و باشگاه عربستانی هم تصاویری از او را منتشر کرد اما الریاضیه گزارش داده است که لحظه ای که در دوربین ها ثبت نشده مربوط به درگیری لفظی بنزما با مارسلو گایاردو، مربی آرژانتینی بوده است. 

در حقیقت گایاردو به بنزما می گوید که از گروه جدا شود و اختصاصی تمرین کند چون از نظر بدنی در سطح بقیه بازیکنان قرار ندارد.  بنزما مخالفت می کند و می گوید که تمرینات اختصاصی را زیر نظر باشگاه در خانه اش انجام داده است و شرایط بدنی خوبی دارد. در حقیقت بنزما می خواسته که با بازیکنانی تمرین کند که در بازی مقابل الفیصلی بازی نکرده بودند.  گایاردو با ادامه حضور بنزما در تمرین گروهی مخالفت می کند و مهاجم فرانسوی با خشم از تمرین خارج می شود. 

بنزما روز سه شنبه در سالن بدنسازی تمرین کرد و در تمرین گروهی حضور پیدا نکرد و به نظر می رسد که همچنان اختلافات او با سرمربی تیمش ادامه دارد.

4125