اتلتیکو مادرید به دنبال هافبک اسپانیایی کهکشانی‌ها

اتلتیکو مادرید به دنبال هافبک اسپانیایی کهکشانی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- دنی سبایوس، یکی از گزینه‌های رئال مادرید برای فروش در تابستان 2024 است و مورد توجه چند باشگاه مطرح اروپایی، از جمله اتلتیکو مادرید قرار گرفته است.

پایگاه خبری فوتبالی، بعد از این‌‌که جود بلینگهام به ترکیب رئال مادرید اضافه شد، کهکشانی‌ها صاحب یک خط هافبک جوان و پرستاره شدند. اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا و فدریکو والورده، در کنار بلینگهام یک خط هافبک رویایی برای کارلتو ساختند.

اما این موضوع باعث شد تا برخی از بازیکنان دیگر فرصت زیادی برای به  دست نیاورند که یک از آن بازیکنان، سبایوس است. دنی سبایوس علی‌رغم مصدومیت‌های متعددی که هافبک‌های رئال مادرید در چند ماه اخیر متحمل شدند، در این فصل فرصت زیادی برای بازی و به نمایش گذاشتن توانایی‌هایش به دست نیاورد. این بازیکن 27 ساله دیگر نقش تاثیرگذاری در تاکتیک‌های آنچلوتی ندارد و تنها در 4 مسابقه در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت که تنها 1 بازی از آن 4 بازی در لالیگا بود.

رئال مادرید ممکن است در تابستان 2024 تصمیم به فروش این بازیکن بگیرد. او کیفیت خوبی دارد و رئال می‌تواند سود خوبی از فروش او به دست بیاورد. با وجود نیکو پاز، پدیده آرژانتینی آکادمی رئال مادرید که مورد توجه کارلتو قرار دارد، آن‌ها با وجود جدایی سبایوس، به مشکل بر نخواهند خورد. اگر نیکو پاز تا انتهای فصل با همین روند ادامه دهد، احتمالا دنی سبایوس به فروش می‌رسد. اکرم کنور، خبرنگار سرشناس ترک‌تبار، مدعی شده است که چند باشگاه انگلیسی و ایتالیایی شرایط این هافبک را زیر نظر دارند.

یکی از تیم‌هایی که تمایل دارد سبایوس را در تیم خود داشته باشد، اتلتیکو مادرید، رقیب همشهری رئال مادرید است. آن‌ها در سال‌های چند بازیکن از رئال مادرید به خدمت گرفتند.

1428