هشدار به رشفورد؛ حمایت از مربی یا ترک باشگاه!

هشدار به رشفورد؛ حمایت از مربی یا ترک باشگاه!

پایگاه خبری فوتبالی - به مارکوس رشفورد هشدار داده شده که باید ثابت کند کاملاً از اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد حمایت می کند، در غیر اینصورت باید باشگاه را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، رشفورد پس از غیبت در تمرین یک روز پس از انتشار فیلمش در یک کلوپ شبانه در بلفاست، در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه او در ایرلند شمالی با یک هم‌تیمی قدیمی خود در حال نوشیدن مشروبات الکلی بوده، یونایتد را شرمسار کرد. او در بازی بعدی خود مقابل ولوور همپتون گلزنی کرد و در مقابل استون ویلا نیز عملکرد خوبی داشت، اما لی شارپ، وینگر سابق یونایتد نگران است که او به طور کامل از تن هاگ حمایت نکند.

شارپ در مصاحبه‌ای گفت: "ما می‌دانیم که او دوست دارد هنگام جشن گرفتن به سرش اشاره کند و فکر می کنم همه پاسخ ها در اینجاست - آیا او به اندازه کافی باشگاه را دوست دارد و می خواهد به اندازه کافی بازی کند؟ او باید به تیمش کمک کند و تلاش کند تا به سطوح فصل گذشته برسد. اگر اینطور نباشد، پس ممکن است فکرهای دیگری در سرش باشد. او شاید از سرمربی یا نحوه اداره باشگاه ناراضی است. در این صورت، او باید برود و با کسی جایگزین شود که 100٪ از تیم سرمربی حمایت می‌کند. در هر صورت، فقط مارکوس راشفورد می تواند واقعاً به این سؤال پاسخ دهد."

رشفورد حتی قبل از شب بحث‌برانگیزش در بلفاست، به دلیل افت شدید عملکردش در این فصل، با زدن 30 گل در فصل گذشته، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود. او در این فصل فقط 5 گل به ثمر رسانده و با آمار خوب فصل قبل خود فاصله بسیار زیادی دارد. شیاطین سرخ روز یکشنبه در استون ویلا که در رتبه چهارم لیگ برتر قرار دارند، با آزمون بزرگی روبرو هستند.

1369